15 Dec
2013
Posted in: JalanĀ², Review
By    No Comments

selamba

IMAG2644
Selfie gatal-gatal ni diambil ketika berhenti kat rnr Tapah. Trip balik kampung ni tak plan solidly pun… entah macam mana kan boleh terus balik ke Kedah dengan sehelai sepinggang selamba.
IMAG2643
hee.. malas nak turun.. suruh Mama pegi beli hotdog faveret aku.. for lunch.. malas nak berenti makan.. sesak ramai orang..
IMAG2642
Pagi Sabtu (semalam) kami berkonvoi ke Perak untuk majlis pertunangan sepupu Mama. Jupe mertua sekali sebab dah dijemput. Jadi aku dengan terbuka hati terus nak teruskan balik ke Kedah la.. alang-alang dah dekat tu… sehelai sepinggang pun selamba!
IMAG2640

So, what do you think?