13 Dec
2006
No Thumbnail

Lupa laa….

6 dec 2003 lalu aku menikah ngan anak haji azmi ni.. tapi 6 dec 2006 yg lepas aku leh lupa tak ingat langsung… begitu jugek ngan isteri aku ni.. huih…betul2 keje mcm perdana menteri… sampai terlupa semua… 6 hb arituh, […]

12 Dec
2006
No Thumbnail

kejar dunia sangat…

Lately asik bz dengan keja..aku dan juga isteri, tapi aku memang ‘shock’ dgn keadaan kerja sekarang.. berbanding dgn sebelum² ni. Isteri aku memanglah… dari mula aku kenal sampai la sekarang… bz dia mmg mcm tu, kalau org yang tak paham […]

30 Nov
2006
No Thumbnail

Corporate Lesson

When the body was first made, the parts wanted to be Boss. The brain said, “I should be Boss because I control the whole body’s responses and functions”. The feet said, “We should be Boss as we carry the brain […]

30 Oct
2006
No Thumbnail

Hari hari mau raye!

hnfhh dah seminggu bercuti.. Hari raya kali ni kire seronok la jugak sbb celebrate ngan mertua.. kepulangan cikidong amat dinanti-nanti.. makklumlah..cikidong ni kesayangan tok wan dia.. cuit sikit pun takleh… Ciki enjoy mandi lam kolam, naik keter ronda² taman, didukung […]

5 Oct
2006
No Thumbnail

Cikidong’s Dictionary

Cikidong saya dah pandai berkata-kata… berikut adalah antara perkataan² yang sering disebut: 1. “Dhabb” – meaning sedap Situasi : ketika sedang minum sebotol vitagen atau makan biskut, dia akan sebut “Dhabb” berulang kali sambil menganggukkan kepala berulang kali dan berpusing […]

27 Sep
2006
No Thumbnail

Cikidong?

Cikidong??? Apa tu?? haa.. inilah Cikidong saya… 😀 Cikidong Dong Dong Cikideng Deng Deng..