Tagged with " gunting rambut"
7 Apr
2012
No Thumbnail

Roti rendek, kopi rendek

Selepas habis kelas kira-kira jam 5 petang, terus balik rumah dan menuju ke kedai faveret setiap bulan.. kedai gunting rambut la.. takde amoi, cuma lelaki india berbulus sekeliling… Kebetulan waktu sampi je depan kedai, hujan turun dengan lebat… cepat-cepat masuk […]

27 Mar
2010
No Thumbnail

Pegi gunting rambut…

Esok adalah hari sukan Cikidong, oleh kerana rambut dia dah panjang dan kalo tgk kepala dia pun dah macam batang mancis. Lepas amik dia dari taska, terus bawak dia p gunting kat kedai india kat rumah ni jer. Sebelum2 ni […]