Tagged with " hadiah"
12 Jul
2011
No Thumbnail

Teaser

  Bismillahirrahmanirrahim… Assalamualaikum… Hari ni apak bercuti untuk uruskan beberapa hal duniawi yang tertunggak. Hari ni jugak apak akan poskan hadiah yang apak janjikan kepada 3 orang diva yang banyak membebel kat cikidong.com ni. Tapi hanya 2 diva je yang […]

4 Apr
2010
No Thumbnail

Sundae cone di The Curve

Kenapa la hujung minggu ni terasa panjang sangat..  Hari ni baru hari Ahad.. memang tak ada apa2 plan nak buat apa.. tapi bila buka mata tadi pagi.. Mama kata Acu nak datang.. ajak pegi beli hadiah untuk Titiey.. pastu derang […]

17 Oct
2008
No Thumbnail

Penyerahan Angpau AKUnoi kepada Cikidong..

TQ Kepada AKuNoi kerana memberikan hadiah kepada cikidong sempena syawal… kalo ada lagi beri je laa.. tengok tu… sukanya cheqq……..