Tagged with " Ikea"
14 Feb
2011
No Thumbnail

Teng teng

Daripada lawan Warisan Budaya Malaysia, permainan ni juga dipanggil ketinting. Selalunya permainan ni dikhaskan untuk kanak-kanak perempuan jer. Gelanggang yang digunakan jugak kecik je.. Kalau dulu masa kat kampung, kami lukis je atau gores kat tanah. Zaman sekarang ni dah […]

27 Mar
2010
No Thumbnail

Mr. Muscle vs Good Maid

Hari ni hari Sabtu dan cuti. Mama baru sampai dar Melaka malam semalam. Cikidong masih tido..awal lagi nk kejut dia.. biarlah dia bangun sendiri.. Awal2 pagi jugak Mama dah keluar g opis sbb ada kerja yang nak diuruskan. Tak tahulah […]