Tagged with " Jusco Bandaraya Melaka"
28 Apr
2010
No Thumbnail

If mom says no…

Terbaekkkk…. ask dad! sebab apa? sebab Papa Prihatin kan…. muahahahahaha… Inilah salah satu hasil ‘peninggalan’ dari Melaka harituh. Ronda-ronda kat Jusco Bandaraya Melaka dan ternampak satu kedai ni, 3 TShirt RM 50 – ok lah kan… dan rasanya tagline dia […]

27 Apr
2010
No Thumbnail

Oh Melaka lagi…

Sabtu lepas, terpaksa ikut Mama outstation dan ke Melaka lagi… kami bertolak malam hari Jumaat selepas kerja… Perjalanan agak membosankan sebab separuh jalan tu hujan turun lebat. Dan tambah kebosanan lagi bile sumer passenger tidur nyenyak tanpa gangguan sedangkan aku […]

13 Feb
2010
No Thumbnail

Nak ikut!!!

Cikidong ni kalo buleh nak elekat je kat belakang badan aku ni… nak jadik kembar siam kah? nak g mana2 pun susah.. sebab tu lah aku dah dicop anti sosial.. kurang pergaulan ngan kawan2.. sampai yang dah buang aku dlm […]

10 Feb
2010
No Thumbnail

The Drama King

Sudah sedia maklum bahawa kedatangan TokWan & Maktok telah melahirkan seorang Drama King.. sapa lagi kalo bukan Cikidong.. punyala gigih bangun awal kejutkan dia untuk mandi dan pergi skoloh..time dah pakai uniform elok2 je dia pun tetibe jadik tak bermaya.. […]

21 Jan
2010
No Thumbnail

Tahun baru – wajah baru – serba baru…

Salam… rasanya masih belum terlambat nak ucapkan selamat tahun baru walaupun dah di penghujung bulan januari… huuuu.. perhatikan sekeliling.. apa yg baru? bini baru? keter baru? suami baru? awek baru? rumah baru? kerja baru? hahaa.. harapan paling tinggi ialah gaji […]