Tagged with " Jusco One Utama"
17 Oct
2011
No Thumbnail

First outing

Bismillahirrahmanirrahim… Assalamualaikum… Hujung minggu lepas masa abih je kelas apak ajak Mama pergi jalan-jalan kejap lepas maghrib. kesian tengok dia asyik dok melekat ngan Aisyah yang asyik nak bergantung dan bergayut sepanjang hari.. Apak pun agak letih dengan kelas dan […]

2 Sep
2010
No Thumbnail

Dan shopping lagi…

Lepas balik dari Kompleks ‘bucuk’ PKNS semalam, apak Cikidong meneruskan perjalanan ke Jusco One Utama sebab nak beli lagi baju baru untuk beraya lah.. target nak beli baju Cikidong sebab takde baju yang berkenan kat Plaza ‘bucuk’ tu kekekekek… tak […]

4 Jul
2010
No Thumbnail

Jusco OU

Berada di hujung minggu di awal bulan memang rasa segar macam lepas mandi… sebab poket penuh lagi dan sesuai untuk bershopping. Masa tengah penuh poket ni la kena cepat2 beli barang keperluan dapur sebelum nafsu membeli barang yang tak keperluan […]