Tagged with " KFC"
3 Oct
2012
Sila ke kaunter sebelah

Sila ke kaunter sebelah

Harap maaf, sila ke kaunter sebelah atau ke mana-mana kaunter yang anda suka. Apak sekarang tengah hilang motivasi untuk aktif di kaunter Cikidong. Tak berapa bz mahupun takde masa tapi apak merasakan telah kehilangan motivasi luaran yang mampu mendorong apak […]

10 Jul
2010
No Thumbnail

Metro Prima Kepong-pong :)

Hari ni Mama Cikidong keje tapi awal2 pagi lagi kami anak beranak pergi bfast dulu kat mana lagi kalo bukan mapley. Habih makan, Mama g kerja dan tinggalkan kami kat tepi jalan jer.. balik umah jalan kaki..sob.. sob… ala.. bukan […]

13 Feb
2010
No Thumbnail

Nak ikut!!!

Cikidong ni kalo buleh nak elekat je kat belakang badan aku ni… nak jadik kembar siam kah? nak g mana2 pun susah.. sebab tu lah aku dah dicop anti sosial.. kurang pergaulan ngan kawan2.. sampai yang dah buang aku dlm […]

3 Feb
2010
No Thumbnail

Ayuh kita ke bab kedua dan seterusnya…

Dah masuk bulan kedua dalam tahun 2010.. ada apa2 perubahan??? mungkin ada mungkin tidak… untuk Cikidong… bulan kedua ni terpaksa ditukarkan ke sekolah lain.. tapi masih under one roof sebab keadaan kesihatan dia… Mungkin Cikidong alah kepada aircond.. sebab dah […]