Tagged with " pink"
15 Sep
2013
The colour

The colour

Sempena cuti Hari Malaysia ni, kami balik kampung belah Johor sebab dah lama tak balik sana.. kebetulan pulak adik yang tengah sarat nak bersalin kena tahan wad. Jadi singgah la melawat dia… kesian plak tengok anak-anak dia yang rindu kat […]

3 Nov
2011
No Thumbnail

Pink suits her

Bismillahirrahmanirrahim.. Assalamualaikum… nak citer pasal kaler… sebelum-sebelum ni apak asyik la terpikir-pikir ngape la ibu-ibu dan bapak-bapak yang ada anak pompuan ni suka sangat memilih kaler pink kat gegirl derang. Sampai satu masa tu menyampah lak tengok kaler pink.. Apak […]

3 Jul
2011
No Thumbnail

Pinky

Bismillahirrahmanirrahim… Assalamualaikum… Lebih kurang tak sampai sebulan lagi, insyaAllah, si Ecah akan keluar.. barang-barang keperluan dia belum pun dibeli lagi… memikirkan tentang tu, agak risau jugak la takut tiba-tiba je kang dia keluar… jadi pada pagi hujung minggu, kami sekeluarga […]